Poročni salon Naj-nevesta

Naš prodajno-razstavni poročni salon se nahaja v Kamniku, natančneje v Duplici pri Kamniku.

Če prihajate iz smeri Ljubljane (Mengeš), prečkate železniško progo in nato v križišču peljete naravnost. Pripeljete se do krožišča (kjer se začne kamniška obvoznica, trgovina Hofer) in ga zapustite na tretjem izhodu – tabla - Kamnik center, Duplica. Pot nadaljujete, kot je opisano spodaj.

Če prihajate iz smeri Tuhinjska dolina mimo centra Kamnika, se peljete po kamniški obvoznici mimo bencinske črpalke OMV, do krožišča , ki ga zapustite pri prvem izhodu. Pot nadaljujete preko mosta, do semaforiziranega križišča, kjer zavijete levo. Peljete se mimo pošte in cca 50m pred naslednjim semaforjem zavijete levo pri slaščičarni Srček po hribčku navzdol.
Po približno 50 m (pri prodajalni Framat) zavijete levo. Naš poročni salon se nahaja proti koncu ulice, v zgradbi na desni strani. Na stavbi je velika tabla z našim napisom NAJ NEVESTA.

Če prihajate iz smeri Gorenjske, se peljete čez kraj Moste pri Komendi in nadaljujete pot cca 2km do krožišča v Podgorju, ter ga zapustite pri prvem izhodu – tabla – Kamnik, Celje, Gornji grad.
Pot nadaljujete cca 1km (mimo Fructala) do železniške proge, jo prečkate, ter v križišču zavijete levo. Pripeljete se do krožišča (trgovina Hofer) in ga zapustite pri tretjem izhodu – tabla Kamnik center, Duplica. Pot nadaljujete, kot je opisano spodaj.

Nadaljevanje poti od križišča (trgovina Hofer)

Za krožiščem, se peljete po cesti mimo table Duplica, mimo NLB (na desni) in Gostilne Mlakar (na levi), nato še približno 150m do gostinskega lokala Carpe Diem. Nadaljujete po isti cesti, prečkate križišče s semaforjem in po približno 50m zavijete desno pri slaščičarni Srček, po hribčku navzdol.